Імунопрофілактика

/Files/images/borisenko_/munoproflaktika/scr-1.png

/Files/images/borisenko_/munoproflaktika/scr-2.png

/Files/images/borisenko_/munoproflaktika/scr-3.png

/Files/images/borisenko_/munoproflaktika/scr-4.png

/Files/images/borisenko_/munoproflaktika/scr-5.png

/Files/images/borisenko_/munoproflaktika/scr-6.png

/Files/images/borisenko_/munoproflaktika/scr-7.png


План заходів із відзначення Дня охорони праці в Україні у квітні - травні 2019 року під девізом "Безпечне та здорове майбутнє праці"

Правила поводження з вибухонебезпечними предметами

Тематичний план і програма навчання працівників з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в Дніпрорудненському індустріальному коледжу

Білети та відповіді з перевірки знань працівників Дніпрорудненського індустріального коледжу з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності

Правила безпечного поводження на воді в зимовий період

Зима асоціюється у людей зі снігом, катанням на ковзанках, риболовлею на льоду. І саме крижана річка є найбільшою спокусою і найбільшою небезпекою для любителів прогулянок по змерзлій річці та для рибалок. Сьогодні мороз, а завтра вже плюсова температура. Водойми тільки-но покриються кригою, як теплішає і лід починає танути.

Нехтування правилами поведінки на річках, озерах та інших водних об’єктах у зимовий час може призвести до небажаних наслідків.

Правила поведінки на льоду

1. Безпечним вважається лід: для одного пішоходу - лід зеленуватого відтінку, товщиною не менше 7 сантиметрів; для обладнання ковзанки - не менше 10-12 сантиметрів (масове катання - 25 сантиметрів); масова переправа пішки може бути організована при товщині льоду не менше, ніж 15 сантиметрів;

2. Знайдіть для початку стежку або сліди на льоду. Якщо їх немає, позначте з берега маршрут свого руху.

3.Подивіться заздалегідь, чи немає підозрілих місць:

-лід може бути неміцним біля стоку води (наприклад, із ферми або фабрики);

-тонкий або крихкий лід поблизу кущів, очерету, під кучугурами, у місцях, де водорості вмерзли у лід;

-обминайте ділянки, покриті товстим прошарком снігу - під снігом лід завжди тонший;

-тонкий лід і там, де б'ють ключі, де швидкий плин або струмок впадає в річку;

-особливо обережно спускайтеся з берега: лід може нещільно з'єднуватися із сушею, можливі тріщини, під льодом може бути повітря.

4.Візьміть з собою палицю для того, щоб перевіряти міцність льоду. Якщо після першого удару палицею на ньому з'являється вода, лід пробивається, негайно повертайтеся на те місце, звідки ви прийшли. Причому перші кроки треба робити, не відриваючи підошви від льоду.

5.Ні в якому разі не перевіряйте міцність льоду ударом ноги. Інакше вам доведеться з'ясовувати, наскільки добре ви запам'ятали і засвоїли цю пораду.

6.Пошукайте, чи немає вже прокладеної лижні, якщо ви на лижах. Якщо немає і вам треба її прокладати, кріплення лиж відстебніть (щоб, у крайньому випадку, швидко від них позбутися), палиці тримайте в руках, але петлі лижних палиць не накидайте на кисті рук. Рюкзак повісьте лише на одне плече, а краще волочіть на мотузці на 2-3 метра позаду. Якщо ви йдете групою, відстань між лижниками (та й пішоходами) не скорочуйте менше, ніж на 5 метрів.

7.Пробийте лунки по різні боки переправи, щоб виміряти товщину льоду, (рекомендується відстань між ними п'ять метрів) і проміряйте їх. Майте на увазі, що лід складається з двох прошарків - верхнього (каламутного) і нижнього (прозорого і міцного). Виміряти точну товщину, можна лише знявши спочатку верхній (каламутний) прошарок від снігового, зовсім уже неміцного льоду.

8.Катайтеся на ковзанах лише у перевірених та обладнаних місцях.

Якщо лід почав тріщати та з'явилися характерні тріщини - негайно повертайтеся. Не біжіть, а відходьте повільно, не відриваючи ступні ніг від льоду.

9.Твердо засвойте, що зимова підлідна ловля риби потребує особливо суворого дотримання правил поводження, це диктує багаторічний досвід не самих щасливих рибалок:

-не пробивайте поруч багато лунок;

-не збирайтеся великими групами на одному місці;

-не пробивайте лунки на переправах;

-не ловіть рибу поблизу вимоїн та занадто далеко від берега, яке б клювання там не було;

-завжди майте під рукою міцну мотузку 12-15 метрів;

-тримайте поруч з лункою дошку або велику гілку.


Якщо ви провалилися на льоду річки або озера

Широко розкиньте руки по крайкам льодового пролому та утримуйтеся від занурення з головою.

Намагайтеся не обламувати крайку льоду, без різких рухів вибирайтеся на лід, наповзаючи грудьми і по черзі витягаючи на поверхню ноги. Головне - пристосовувати своє тіло для того, щоб воно займало найбільшу площу опори.

Вибравшись із льодового пролому, відкотіться, а потім повзіть в той бік, звідки ви прийшли і де міцність льоду, таким чином, перевірена. Незважаючи на те, що вогкість і холод штовхають вас побігти і зігрітися, будьте обережні до самого берега, а там не зупиняйтеся, поки не опинитеся в теплі.

Якщо на ваших очах на льоду провалилася людина, негайно сповістіть, що йдете на допомогу. Підкладіть під себе лижі, дошку, фанеру (це збільшить площу опори) і повзіть на них. Наближайтесь до ополонки тільки повзком, широко розкидаючи при цьому руки. До самого краю ополонки не підповзайте, інакше у воді опиняться вже двоє. Ремені, шарфи, дошка, жердина, санки або лижі допоможуть врятувати людину. Кидати пов'язані ремені, шарфи або дошки треба за 3-4 метра.

Якщо ви не один, тоді узявши один одного за ноги, лягайте на лід ланцюжком і рухайтеся до пролому. Дійте рішуче і швидко - постраждалий швидко мерзне в крижаній воді, мокрий одяг тягне його донизу.

Подавши постраждалому підручний засіб порятунку, витягайте його на лід і повзіть з небезпечної зони. Потім укрийте його від вітру і якнайшвидше доставте в тепле місце, розітріть, переодягніть в сухий одяг і напоїть чаєм.

/Files/images/borisenko_/Image 1.jpg


Знання правил безпеки дорожнього руху – безпека вашого життя!

/Files/images/borisenko_/ohorona_prats/1.pngЖиття людини має дуже велику цінність. А безпека на дорозі – це і є, насамперед, безпека життя.

Дані Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) та інших міжнародних організацій свідчать про кричущу ситуацію з безпекою дорожнього руху в більшості країн. За оцінками ВООЗ, якщо не вжити термінових заходів, до 2020 року аварії на дорогах стануть головною причиною смертності у світі, випередивши серцево-судинні захворювання та СНІД. Дорожньо-транспортні пригоди називають “убивцею № 1” у світі.

За статистикою кожні 16 хвилин в Україні відбувається ДТП, а кожні дві години гине людина. В середньому за добу в ДТП гине 14 і отримує травми різного ступеню тяжкості понад 100 осіб .

Залежно від ролі в дорожньому русі потерпілі від порушень поділяються таким чином: водії - 25,4 %, пасажири – 13,1%, пішоходи – 40,4 %, велосипедисти – 1,9 %, інші особи – 1,0%. Кожен третій загиблий – молода людина віком до 29 років. За кількістю жертв ДТП Україна займає 5 місце в Європі після Росії, Італії, Франції, та Німеччини.

Часто діти потрапляють в ДТП із-за того, що під час переходу вулиці розмовляють по мобільному телефону або ж слухають в навушниках музику, оскільки у цей час розсіюється їхня увага та вони не у змозі контролювати ситуацію на дорозі. Перехід вулиці – це лише 10-20 секунд, і тому варто на цей час припинити розмови й уважно спостерігати за дорогою.

/Files/images/borisenko_/ohorona_prats/2.pngПравила, які важливо знати студентам:

1. Зупинятися, перш ніж зробити крок на проїжджу частину;

2. Завжди використовувати підземний перехід, якщо він є;

3. Перетинати дорогу тільки в зазначених місцях (біля світлофора, пішохідним переходом);

4. Не переходити вулицю, почувши сигнал машин екстреної допомоги або спецмашин;

5. Під час переходу вулиці подивитися ліворуч, праворуч і знову ліворуч; переконатися, що немає машин, і тільки після цього переходити вулицю;

6. Триматися подалі від машин, що виїжджають заднім ходом;

7. Ніколи не грати навіть на тихій проїжджій вулиці або дорозі;

8. Не бігти через дорогу.

9. Для переходу дороги треба знайти безпечне місце якомога далі від повороту;

10. Не виходити на проїжджу частину дороги із-за перешкоди.

Основні правила для пішоходів:

1. Пішоходи повинні рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, тримаючись правого боку. Якщо немає тротуарів, пішохідних доріжок або пересуватися по них неможливо, пішоходи можуть рухатися велосипедними доріжками, тримаючись правого боку і не утруднюючи рух на велосипедах і мопедах, або в один ряд узбіччям, тримаючись якомога правіше, а у разі його відсутності або неможливості рухатися по ньому – по краю проїзної частини назустріч руху транспортних засобів. При цьому треба бути обережним і не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

2. За межами населених пунктів пішоходи, які рухаються узбіччям чи краєм проїзної частини, повинні йти назустріч руху транспортних засобів.

3. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.

4. Організовані групи дітей дозволяється водити тільки по тротуарах і пішохідних доріжках, а коли їх немає – по узбіччю дороги у напрямку руху транспортних засобів колоною, але тільки у світлу пору доби і лише в супроводі дорослих.

5. Пішоходи повинні переходити проїзну частину по пішохідних переходах, у тому числі підземних і надземних, а у разі їх відсутності – на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.

6. Якщо в зоні видимості немає переходу або перехрестя, а дорога має не більше трьох смуг руху для обох його напрямків, дозволяється переходити її під прямим кутом до краю проїзної частини в місцях, де дорогу добре видно в обидва боки, і лише після того, як пішохід упевниться у відсутності небезпеки.

7. У місцях, де рух регулюється, пішоходи повинні керуватися сигналами регулювальника або світлофора.

8. Перед виходом на проїзну частину з-за транспортних засобів, що стоять, та будь-яких об’єктів, що обмежують оглядовість, пішоходи повинні впевнитись у відсутності транспортних засобів, що наближаються.

9. Чекати транспортний засіб пішоходи повинні на тротуарах, посадкових майданчиках, а якщо вони відсутні, – на узбіччі, не створюючи перешкод для дорожнього руху.

Пішоходам забороняється:

1. виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;


2. раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;

3. допускати самостійний, без нагляду дорослих, вихід дітей дошкільного віку на проїзну частину;

/Files/images/borisenko_/ohorona_prats/4.png4. переходити проїзну частину поза пішохідним переходом, якщо є розділювальна смуга або дорога має чотири і більше смуг для руху в обох напрямках, а також у місцях, де встановлено огородження;

5. затримуватися і зупинятися на проїзній частині, якщо це не пов’язано із забезпеченням безпеки дорожнього руху;

6. рухатися по автомагістралі чи дорозі для автомобілів, за винятком пішохідних доріжок, місць стоянки і відпочинку.

БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ НА ДОРОЗІ!!!

Правила безпеки та поведінки громадян на залізничному транспорті України

/Files/images/borisenko_/ohorona_prats/images.pngБезпека на залізничному транспорті регламентується «Правилами безпеки громадян на залізничному транспорті України» затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 19.02.1998р. №54 та "Правилами поведінки громадян на залізничному транспорті" затверджено постановою КМУ від 10.11.1995р. №903.

Ці правила визначають вимоги щодо безпеки громадян при користуванні

послугами залізничного транспорту, знаходженні на території та об’єктах залізничного транспорту.

Громадяни, які порушують Правила, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

1. Правила безпеки для пішоходів

1.1. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо).

На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики "Перехід через колії".

1.2. Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо).

При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв'язку.

1.3. При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.

1.4. Наближаючись до залізничного переїзду, громадяни повинні уважно стежити за світловою і звуковою сигналізацією, а також положенням шлагбаумів. Переходити колії дозволяється тільки при відкритому шлагбаумі.

При відсутності шлагбаума (коли переїзд не охороняється) перед переходом колії необхідно впевнитись, що до переїзду не наближається поїзд (або локомотив, вагон, дрезина тощо).

Пішоходам забороняється:

1.5. Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів.

1.6. Переходити і перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.

1.7. Переходити колію зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.

1.8. Переходити та переїжджати залізничні колії при закритому положенні шлагбаума або при червоному світлі світлофора та звуковому сигналі переїзної сигналізації.

1.9. На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію.

1.10. Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.

1.11. Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися.

1.12. На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.

1.13. Наближатися до електропроводу, що лежить на землі, ближче ніж на 10 метрів.

1.14. Підніматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо.

1.15. Класти на рейки залізничної колії будь-які предмети.

1.16. Підходити ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи після оголошення про подачу або прибуття поїзда до його повної зупинки.

1.17. Обходити вагони, що стоять на колії, на відстані менше п'яти метрів від крайнього вагона.

1.18. Проходити між розчепленими вагонами, що стоять на колії, якщо відстань між ними менше десяти метрів.

1.19. Сидіти на краю посадкової платформи, перону.

1.20. Знаходитись на об'єктах залізничного транспорту в стані алкогольного сп'яніння.

1.21. Ставити особисті речі на краю платформи, перону.

2. Правила безпеки пасажирів

2.1. Підніматися у вагон і виходити з вагона дозволяється тільки після повної зупинки поїзда.

2.2. Посадку пасажирів у вагон і вихід їх з вагона необхідно проводити тільки з боку перонів або посадочних платформ. Дітей під час посадки у вагон і висадки із вагона слід тримати за руку або на руках.

2.3. Виходити із вагона під час зупинки можна тільки з дозволу провідника.

Пасажирам забороняється:

2.4. Проїжджати на дахах, підніжках, перехідних площадках вагонів.

2.5. Заходити у вагон і виходити з вагона під час руху поїзда.

2.6. Висуватися з вікон вагонів і дверей тамбурів під час руху поїздів та викидати сторонні предмети (пляшки, пакети тощо) з вікон і дверей вагонів.

2.7. Стояти на підніжках і перехідних площадках вагонів, самостійно відчиняти двері вагонів під час руху та на стоянці поїзда, затримувати автоматичні двері вагонів під час їх зачинення та відчинення.

2.8. Проїжджати у вантажних поїздах без спеціального дозволу.

2.9. Знаходитись в поїзді у нетверезому стані.

2.10. Залишати дітей без нагляду дорослих на вокзалах, пасажирських платформах та в поїздах.

2.11. Провозити у вагонах легкозаймисті, шкідливі і вибухові речовини.

2.12. Виходити із вагона на міжколійя і знаходитись там під час руху поїзда.

2.13. Стрибати з платформи на залізничні колії.

2.14.Проводити на пасажирських платформах рухомі ігри.

2.15.Палити у вагонах (в тому числі в тамбурах) приміських поїздів, а також у непередбачених для паління місцях вагонів пасажирських поїздів.

2.16. Бігти по платформі поруч із вагоном поїзда, що прибуває або відходить, а також перебувати ближче ніж 2 метри від краю платформи під час проходу поїзда без зупинки.

2.17. Підходити до вагона до повної зупинки поїзда.

2.18.Без потреби самовільно зупиняти поїзд.

2.19. Самостійно перевозити ручну поклажу засобами, які призначені для перевезення пошти або багажу працівниками пошти та залізниці.

2.20. Розміщувати ручну поклажу в тамбурах вагона, коридорі салону, проходах купе та в проході вагона приміського поїзда.

2.21. Забруднювати тамбури, засмічувати підлогу та сидіння вагонів.

2.22. Демонтувати обладнання вагонів, псувати оббивку диванів та сидінь.

3. Правила поведінки на вокзалах, платформах та в пасажирських спорудах

3.1. Вокзал (приміщення для пасажирів на проміжних станціях) залізниці – комплекс спеціальних споруд, приміщень, обладнання, призначених для обслуговування пасажирів, надання їм платних послуг, управління рухом поїздів та розміщення персоналу. До складу вокзального комплекс входять: посадочні платформи, пішохідні тунелі та мости, переходи через залізничні колії, багажні приміщення, частина прилеглої до споруди привокзальної площі.

3.2. Користуватися вокзалом та приміщеннями для пасажирів мають право:

- пасажири, які придбали квитки або мають інший документ, що дає право

на проїзд;

- громадяни, які проводжають пасажирів;

- громадяни, які зустрічають пасажирів.

3.3. Вокзал забезпечує обслуговування пасажирів цілодобово. Для осіб, які мають проїзні документи, вхід до залів обслуговування безплатний, для осіб, які таких документів не мають, - за плату, встановлену Укрзалізницею. Вхід до касового залу безплатний.

У години доби з 22.00 до 6.00 в залах вокзалу можуть знаходитися тільки особи, які мають залізничні квитки на сьогодні та завтра, а також ті, що зустрічають та проводжають пасажирів.

3.4. На платформах та в приміщеннях вокзалу забороняється:

- смітити, кидати та залишати будь-які предмети на колії, платформі, підлозі, підвіконнях, сидіннях у залі чекання;

- пошкоджувати чи забруднювати майно залізниці;

- розпивати спиртні напої, палити у невстановлених місцях;

- створювати перешкоди працівникам вокзалу в проведенні контролю за дотриманням Правил та виконанні ними службових обов’язків;

- продавати чи купувати квитки з рук;

- підходити ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи після оголошення про подачу чи прибуття поїзда до його повної зупинки;

- самостійно перевозити ручну поклажу засобами перевезення пошти чи багажу;

- захаращувати зали, вестибюль вокзалу, проходи в залах чекання та платформи власною ручною поклажею;

- залишати особисті речі без догляду. Щодо речей, знайдених за відсутності їх власника, вживаються заходи для встановлення їх приналежності;

- здавати на зберігання до автоматичних чи стаціонарних камер схову та заносити у вокзал зброю, вибухові, інфекційні, радіоактивні речовини, бензин, гас, ацетон, спирт та інші легкозаймисті та легкогорючі речовини.

4. Правила проїзду

4.1. Для проїзду у вагонах будь-якої категорії пасажир повинен мати відповідні документи на право проїзду та пред’являти їх перед посадкою в поїзд провідникові вагону або особі, яка контролює вхід до вагонів приміського поїзда. Пасажир повинен зберігати проїзний квиток протягом усієї поїздки та пред’являти його на вимогу осіб, які здійснюють контроль (за винятком випадків, коли квиток зберігається у провідника вагону).

4.2. Кожний пасажир має право безплатно перевозити із собою у вагоні ручну поклажу вагою до 36 кілограмів, а за об’ємом не більше місткості місць, відведених кожному пасажиру для перевезення ручної поклажі. Пасажири з ручною поклажею вагою більше 36 кілограмів та з легковаговою ручною поклажею об’ємом, більшим місткості місць для її перевезення, у вагон не допускаються.

4.3. Ручна поклажа розміщується:

1) у пасажирських купейних, плацкартних та спальних вагонах:

- пасажирів, які займають нижні місця, - в рундуках купе;

- пасажирів, які займають верхні місця, - на третіх полицях плацкартних вагонів,

- у нішах купейних вагонів, на верхніх спеціальних полицях спальних вагонів;

2) у пасажирських загальних вагонах:

- пасажирів, які займають непарні місця, - в рундуках під сидіннями;

- пасажирів, які займають парні місця та місця з літературою «а», - на третіх

- полицях купе;

3) у приміському поїзді:

- під сидінням та на боковій верхній полиці вагона.

Забороняється розміщення ручної поклажі в тамбурах вагона, коридорі салону, проходах купе, в проході приміського вагона.

4.4.Пасажирам забороняється:

- знаходитися у вагоні без проїзних документів чи посвідчення на право безплатного проїзду;

- перебувати на підніжках, дахах вагонів, перехідних площадках, у тамбурах пасажирського поїзда;

- заходити і виходити з вагона до повної зупинки поїзда;

- самовільно користуватися стоп-краном для затримки поїзда без крайньої

потреби. У разі виникнення непередбачених аварійних обставин пасажир повинен сповістити провідника, а за його відсутності самостійно скористатися стоп-краном;

- розпивати спиртні напої у невстановлених місцях, порушувати спокій інших пасажирів;

- перебувати у стані наркотичного чи явно вираженого алкогольного сп`яніння, в забрудненому одязі;

- палити у невстановлених місцях та застосовувати відкритий вогонь;

- смітити в купе, коридорах вагона, кидати через вікно сміття та інші предмети;

- забруднювати вагон, пошкоджувати внутрішнє вагонне обладнання, постільні речі;

- перевозити зброю (крім особливих випадків – перевезення службової та

мисливської зброї), вибухові, отруйні, смердючі, інфекційні, радіоактивні речовини, спирт, бензин, гас, ацетон та інші вогненебезпечні, легкозаймисті речовин також ручну поклажу, яка може забруднити вагон. Перевірка ручної поклажі здійснюється у порядку, передбаченому законодавством;

- залишати ручну поклажу та власні речі без догляду. У разі виявлення пропажі речей пасажир повинен негайно сповістити про це провіднику вагона;

- створювати перешкоди для роботи або не виконувати вимоги провідника вагона, поліцейських, працівників митного прикордонного та фітосанітарного контролю.

Шановні друзі! Дотримуйтесь Правил при переході через залізничні колії та знаходженні поблизу них. Пам’ятайте, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки і зупинити одразу поїзд неможливо – навіть при екстреному гальмуванні до повної зупинки поїзд по інерції проходить щонайменше 800 – 1600 метрів.

Будьте обережні, бережіть життя!

/Files/images/borisenko_/ohorona_prats/залізниця.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 283

Коментарi